جوانان قدیم یادشان هست زمانی که مودم ها تازه به بازار آمده بودند و همه آن هارا «فکس/مودم» می نامیدند. بعدتر بود که این نام، کم کم خلاصه شد به «مودم». حتی همین حالا هم که به بازار بروید و یک مودم بخرید، می بینید که روی جعبه آن نوشته شده: «فکس/مودم».
حقیقت این است که کارت های مودمی که الآن روی هر کامپیوتری که هستند، کارت هایی دوکاره اند. یک بخش آن مودم است که معمولا برای ارتباط با اینترنت از آن استفاده می شود، و بخش دیگر که معمولا کسی از آن استفاده نمی کند فکس است. با همان کارت «فکس/مودم» که روی کامپیوتر همه هست، و امکاناتی که خود ویندوز در اختیار کاربران می گذارد، به راحتی می توان یک دستگاه فکس تمام عیار در اختیار داشت، آن هم به قیمتی بسیار نازل.
هر دستگاه فکس دوکار اصلی انجام می دهد. اول آنکه می توانید یک برگ کاغذ را در آن بگذارید شماره فکس طرف گیرنده را وارد کنید تا تصویر آن کاغذ برای فرد گیرنده ارسال شود. دوم آنکه وقتی قرار است کسی برای شما کاغذی را فکس کند، یک برگ کاغذ سفید را داخل دستگاه بگذارید تا تصویر کاغذ فکس شده روی کاغذ شما چاپ شود. این دو کار را میتوان به راحتی به کمک یک کارت فکس/مودم و امکانات خود ویندوز انجام داد.انجمن گروه موج سازان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





hassan